i.v.m. onze kerst BBQ sluiten wij vandaag om 15:00π πΌπ
Vliegensvlugge levering. Voorheen betekende dat voor 23:59 besteld, morgen in huis. Wij vonden dat dat nóg beter kon. De vraag was alleen: Hoe?
De creative hoed ging op en de koppen werden bij elkaar gestoken. Het gat in de markt was snel ontdekt. De flitsbezorging.
Bij het bestellen van eten, drinken en je boodschappen is dit natuurlijk al jaren de norm. De logistieke oplossing bestaat en we zagen de kans om hier op in te haken.
We gingen aan de slag. Alle logistieke uitdagingen werden overwonnen en verschillende vragen waarop het antwoord onmogelijk leek, bleken beantwoord te worden. Vanaf nu kunnen we daarom met trots roepen dat Kitcentrum Flitsbezorging een feit is!
Om gebruik te maken van de flitsbezorging kan je het reguliere bestelproces volgen en afrekenen volgens de betaalmethodes die je van ons gewent bent. Bij het aanvinken van de verzendwijze staat hier nu ook de optie 'Kitcentrum Flitsbezorging' tussen. Klik deze aan en de bestelling wordt binnen 10 minuten geleverd. Staat deze optie er bij jou nog niet tussen? Lees dan de FAQ's hieronder.
We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt. Kitten en lijmen bestellen via flitsbezorging is natuurlijk nieuw. Hieronder vind je de meest voorkomende vragen over onze flitsbezorging.
Q: Welke producten kunnen per flitsbezorging geleverd worden?
A: Alle producten mits het totale gewicht van je bestelling niet zwaarder is dan 25kg. Geen zorgen, dit gewicht wordt automatisch door ons systeem berekend. Dit kan een reden zijn dat de optie voor een flitsbezorging geen mogelijkheid is.
Q: Hoe gaat het retourneren?
A: Voor het retourneren van je bestelling geldt het standaard retour termijn van 14 dagen. Bij het retour melden van je bestelling kan je aangeven dat het een flitsbezorging betreft. Het pakketje wordt dan ook door een flitsbezorger retourgehaald. Hiervoor rekenen we 4,95€ ex btw. Je flitsbezorging retour melden? Dan kan via: https://www.kitcentrum.nl/nl/winkelmand/retour/
Q: Wat als mijn bestelling niet binnen 10 minuten geleverd is?
A: Wij streven er altijd naar om jouw bestelling binnen 10 minuten te leveren. Het is helaas mogelijk dat de flitsbezorger gehinderd wordt door bijvoorbeeld tegenwind of verzuurde benen.
Q: De optie voor Flitsbezorging is bij mij niet zichtbaar. Hoe kan dat?
A: Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. De voornaamste reden is waarschijnlijk je regio. Door de logistieke uitdaging van de flitsbezorgers rollen wij de mogelijkheid per gemeente uit. Naar alle waarschijnlijkheid is het dus nu nog niet beschikbaar in jouw gemeente en wordt deze optie binnenkort in jouw regio geïntroduceerd. Benieuwd wanneer jouw regio aan de beurt is? Stuur dan een email naar info@kitcentrum.nl
Q: Kan ik al bestellen via de app van een flitsbezorgdienst?
A: Nog niet, maar uiteraard sluiten we niet uit dat dit in de toekomst een mogelijkheid wordt.